16 to go - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Renée Nijhuis van Beurden - WaarBenJij.nu 16 to go - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Renée Nijhuis van Beurden - WaarBenJij.nu

16 to go

Blijf op de hoogte en volg Renée

12 Juli 2014 | Nederland, Nieuwegein

Nog 16 dagen en dan is het zo ver. Zo goed als alles geregeld. Gelukkig toch geen ebola in Ghana, dat was wel even een paniek momentje. Nu een heerlijk rustig weekend, we moeten niets en kunnen alles. Ik was van plan me eens te buigen over muziek om mee te nemen. Wat er nu in mijn lijstje staat is een mix van mij, Tim en Suzy want zij willen ook wat te kiezen hebben in de auto. Ik weet wat ik leuk vind maar soms zie je muziek over het hoofd, muziek die anderen wel hebben ontdekt. En daar kom je dan pas op een BBQ, feestje, of uitvaart achter…….. mijn lijstje met favorieten is daardoor ook recent uitgebreid maar meer is welkom.

Om jullie een indruk te geven dit is o.a. wat er nu in staat:
• Bob Marley, Is this love
• Train, Drops of Jupiter
• Ben Liebrant minimix Sister Sledge and Desteny’s Child
• Clean Bandit, Rather be
• Anouk, whatever you say
• Third World, Now that we found love
• Will.i.am, Bang bang
• Skunk Anansie, Weak
• Roberto Carlos , Cuando era un chiquillo
• The cranberries, ode to my family
• Anouk, Lost
• Cat Stevens, Ruby love
• Jett Rebel, Tonight
• Oliver Heldens, Gecko
• Claudia de Breij, mag ik dan bij jou
Nou suggesties zijn meer dan welkom! Ik vind veel leuk en niets te gek dus…..

Komende week komen er wat puntjes op de i. Dinsdag kantoordag kan ik gelijk de laatste bestelling ophalen, o.a. sterilinum, alcohol gel en mijn favoriet menthol kruisdrop!!! Verder klamboe, steriele set en malerone van mijn lieve collega. Maandag is de prijsuitreiking van de voetbalpool. Nou die ga ik niet winnen, dat is een ding wat duidelijk is maar vol trots meld ik dat de vierde plaats mijn hoogste notering was. Nu terug op vijf, alleen wanneer Klose of Messi belachelijk veel doelpunten gaan maken zou ik nog in de top drie kunnen komen. Ik begrijp van mijn collega Arnoud dat het met mijn oranje hart wel goed zit, dat is ook wat waard!!!

Gelukkig zit bij heel veel mensen het hart op de goede plek! Zo veel mensen leven mee, loomen mee en bellen, WA-en en mailen als het ebola nieuws op nu.nl staat. Gisteren nog loom mee gekregen van mijn collega Anne Marie en donderdag kwamen de oude buurtjes (Marit en Elly) ook nog loom brengen en een hele handige teken credit card, super!!! Inmiddels meer dan 1,2 Kg loom en dat is wel een beetje de max want zo is er al zo’n 6 kilo van de totale bagage weg zonder dat er 1 kledingstuk is ingepakt is! En Ellen dan wordt het straks alleen een bikini ;)

Heb dit weekend mooi de tijd om de tweede helft van de Pojects Abroad Ghana guide te lezen, in de tuin op mijn stoeltje met de voetjes in het water. Verder nog even sporten, wil wel met een prima conditie op reis. Straks nog maar eens op pad om paar (lelijke) broeken met elastiek onderin zien te scoren en verder niets dat moet, heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Een ritje Amsterdam zit er niet in morgen dan was het echt een geweldig weekend geweest!

Tot slot:
A lot of people overhere are just as exited as I am maar zijn ook bezorgd. Geloof me, dat 7 sloten ding doe ik al jaren niet meer, ik zal het nadenken en doen ding in de juiste volgorde uitvoeren en vergeet niet ik heb een curfew!!! Zie de blog=> waar ga ik slapen. So don't worry.

  • 12 Juli 2014 - 15:06

    Petra:

    Schatje, woensdag kom ik langs om mijn oude telefoon te brengen, kan je in ieder geval met de kids en Chiel app.

    Toevoegen aan je lijst, Het zijn de kleine dingen die het doen. Mooi liedje en een deel van waarheid zit erin.

    We blijven je volgen.

    Liefs van je vriendinnetje en je time share husband

  • 13 Juli 2014 - 11:29

    Astrid Bunschoten:

    Zet hem op meid. Het gaat je allemaal lukken.

  • 13 Juli 2014 - 13:01

    Mart Besseling:

    Hallo Renée,
    Ik mis wel iets aan jouw muziek. Je zegt dat je van alles mooi vindt maar waar is dan André Hazes? ;-)

    Misschien is "hello" van Lionel Richie wel een goed idee. Het doet ons altijd aan jouw denken, je weet wel waarom.

    Heel veel succes !


  • 13 Juli 2014 - 18:19

    Rob:


    Wat dacht je van: Sting, cold play,replay, karin bloemen, Robert long, Fleetwood Mac en tot slot
    een lied gezongen Door je eigen bloedjes:-)

  • 14 Juli 2014 - 14:11

    Karin Laarhuis:

    He Renee,

    Ik mis de twentse input in jouw muzieklijstje. Wat dacht je van de Common Linnets, Calm after the Storm. Als je in het vliegtuig zit, na het afscheid..... Wij gaan je sponsoren... deze week nog want daarna zijn we op vakantie. Ga je dus niet zien op je kantoordag. Heel veeel succes...en we blijven je natuurlijk volgen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Ghana

Drie weken Ghana medical outreach met projects abroad.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

En dan terug....

16 Augustus 2014

Laatste dagen

14 Augustus 2014

Wist je dat + ma di wo

11 Augustus 2014

Cape Coast

07 Augustus 2014

Consultatiebureau
Renée

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 9914

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 31 December 2014

Ghana

Landen bezocht: